Thursday 7 January 2016

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikumwarahmatuallahiwabarokatuh ... hai .. hehe sihat semua ? hope you guys have a good day with your beloved family .. :) .Hari nih nak kongsikan cerita , hmm boleh dikatakan minggu nih saja dah stress / tekanan pasal sekolah , hahaha baru je minggu pertama oiii , apa dah jadi ? stress pun sebab aku nih dapat kelas 4kj , you know what? mmng tak sangka gilaa , apa pun alhamdulillah .. tapi aku nih bukan jenis minat nak belajar dalam bidang jurutera tuh .. serious talk mmng tak minat langsung .. hmm nak buat cmna kan .. takkan cikgu nak paksa aku ambik bidang yg sememangnya aku tak minat .

Aku cakap lah jugak dgn parents aku , yg aku tak minat bidang jurutera nih . alhamdulillah diorang tak memaksa aku nak ambik bidang mana2 pun .. ikut minat aku , yang nak exam nye aku .. hehe . Cikgu bagi masa dalam minggu nih .. k hari nih last nak tunggu , untuk tukar ke kelas sains , opssss sains? ada bio la ! hmmm , takpa la aku ambik sains punn , jadi tak ambik bidang jurutera tuh ... doakan aku diluluskan permohonan untuk masuk ke kelas sains . ok guys ? hehe 

No comments:

Post a Comment